Психологија образовања (ОП6016)
Универзитет у Београду
ЕСПБ: 6.0
Садржај теоријске наставе
Когнитивне, афективне и социјалне развојнe променe у раном и средњем детињству, адолесценцији, зрелом добу и током старења; карактеристике и стратегије школског и ваншколског учења и мотивације; начини стицања компетенција; психолошки проблеми учења различитих предмета, методе учења и наставе, оцењивање и евалуација образовног процеса, стварање и одржавање подстицајне средине за учење; утицај школе и вршњака на развој и формирање идентитета; социјални односи у разреду и унутар школе као организације; психологија наставника; ефикасна комуникација и решавање сукоба.
Садржај практичне наставе
Предуслов
Циљ
Психологија образовања је курс који оспособљава студенте да разумеју разноврсне психолошке феномене уткане у образовну праксу и у доношење одлука о питањима образовања. Он је намењен студентима који нису завршили студије психологије, а у свом раду у области образовања нужно се срећу са питањима која спадају у област развојне, когнитвне, социјалне и психологије учења. Циљ курса је да студентима пружи основна савремена знања из ових области психологије и да осигура да о важним темамо образовања своја мишљења формирају засновано на добро структурисаним научним знањима из области психологије.
Литература
Тип испитивања
Методе извођења наставе
Наставници