Друштвени медији и дигиталне маркетиншке кампање (РДН034)

Универзитет у Београду

ЕСПБ: 6.0

Садржај теоријске наставе

∙ Појам и врсте друштвених медија ∙ Маркетиншка комуникација на друштвеним медијима ∙ Управљање купцима на Интернету ∙ Маркетинг садржајем ∙ Планирање, креирање и управљање садржајем на друштвеним медијима ∙ Изградња и ангажовање дигиталне заједнице ∙ Појам и врсте дигиталног утицаја ∙ Вођење кампања на друштвеним мрежама ∙ Маркетинг метрика на друштвеним медијима ∙ Crowdfunding

Садржај практичне наставе

∙ Анализа интегрисаних кампања на друштвеними медијима ∙ План објава дигиталног садржаја ∙ Креирање блог постова ∙ Промоција садржаја на платформи Facebook и Instagram ∙ Дигиталне кампање на платформи Youtube и Twitter ∙ Интерактивне маркетиншке кампање

Предуслов

не

Циљ

Упознавање студената са концептом друштвених медија, као и са алатима и платформама дигиталног маркетинга у циљу планирања маркетиншких кампања. Разумевање теоретског оквира и практичне примене ефективних маркетиншких стратегија и кампања у дигиталном окружењу.

Литература

∙ Костић-Станковић, М., Штављанин, В. и Филиповић, В. (2017). Маркетинг (изабрана поглавља). Београд: ФОН ∙ Tuten, T. L., & Solomon, M. R. (2017). Social media marketing. Sage. ∙ Kaplan, A. M., & Haenlein, M. (2010). Users of the world, unite! The challenges and opportunities of Social Media. Business horizons, 53(1), 59-68. ∙ Mangold, W. G., & Faulds, D. J. (2009). Social media: The new hybrid element of the promotion mix. Business horizons, 52(4), 357-365. ∙ Материјали са наставе (студије случаја, презентације)

Тип испитивања

Методе извођења наставе

Предавања, вежбе, анализа студија случаја, индивидуалне и групне дискусије, критичка анализа, израда и презентација пројектног рада и консултације.

Наставници