Друштвени медији и дигиталне маркетиншке кампање (РДН034)
Универзитет у Београду
ЕСПБ: 6.0
Садржај теоријске наставе
∙ Појам и врсте друштвених медија
∙ Маркетиншка комуникација на друштвеним медијима
∙ Управљање купцима на Интернету
∙ Маркетинг садржајем
∙ Планирање, креирање и управљање садржајем на друштвеним медијима
∙ Изградња и ангажовање дигиталне заједнице
∙ Појам и врсте дигиталног утицаја
∙ Вођење кампања на друштвеним мрежама
∙ Маркетинг метрика на друштвеним медијима
∙ Crowdfunding
Садржај практичне наставе
∙ Анализа интегрисаних кампања на друштвеними медијима
∙ План објава дигиталног садржаја
∙ Креирање блог постова
∙ Промоција садржаја на платформи Facebook и Instagram
∙ Дигиталне кампање на платформи Youtube и Twitter
∙ Интерактивне маркетиншке кампање
Предуслов
не
Циљ
Упознавање студената са концептом друштвених медија, као и са алатима и платформама дигиталног маркетинга у циљу планирања маркетиншких кампања. Разумевање теоретског оквира и практичне примене ефективних маркетиншких стратегија и кампања у дигиталном окружењу.
Литература
∙ Костић-Станковић, М., Штављанин, В. и Филиповић, В. (2017). Маркетинг (изабрана поглавља). Београд: ФОН
∙ Tuten, T. L., & Solomon, M. R. (2017). Social media marketing. Sage.
∙ Kaplan, A. M., & Haenlein, M. (2010). Users of the world, unite! The challenges and opportunities of Social Media. Business horizons, 53(1), 59-68.
∙ Mangold, W. G., & Faulds, D. J. (2009). Social media: The new hybrid element of the promotion mix. Business horizons, 52(4), 357-365.
∙ Материјали са наставе (студије случаја, презентације)
Тип испитивања
Методе извођења наставе
Предавања, вежбе, анализа студија случаја, индивидуалне и групне дискусије, критичка анализа, израда и презентација пројектног рада и консултације.
Наставници