Приступни рад (РДН 031)
Универзитет у Београду
ЕСПБ: 9.0
Садржај теоријске наставе
Садржај приступног рада зависи од конкретног решаваног проблема и усклађен је са постављеним циљевима предмета. Рад обухвата предмет и циљ истраживања, полазне хипотезе, методе истраживања, допринос приступног рада и закључак.
На основу литературе студент се упознаје са постојећим приступима у решавању сличних задатака и добром праксом. На основу спроведене компаративне анализе расположивих решења студент доноси предлог сопственог приступа решавању постављеног сложенијег проблема. Циљ активности студената у оквиру овог дела истраживања огледа се у стицању неопходних искустава кроз решавања комплексних проблема и задатака и препознавање могућности за примену претходно стечених знања у пракси.
Садржај практичне наставе
Предуслов
Циљ
Основни циљ је припрема студента за израду дипломског - мастер рада, тако да је он прва фаза израде мастер рада. Уз помоћ ментора, студент се припрема да, уз овладање потребних метода и уз примену током студија стечених основних, научно-стручних и стручно-апликативних знања, реши конкретан проблем у оквиру изабране дисциплине друштвено-хуманистичких наука уз коришћење савремених рачунарских технологија и алата. У оквиру ових припрема студент изучава шири контекст проблема, његову структуру и сложеност.
Литература
Тип испитивања
Методе извођења наставе
Након разговора са ментором око теме будућег мастер рада, студент, уз сагласност ментора и уз постављени задатак, започиње израду приступног рада. Током израде рада, ментор спроводи редовне консултације ради упознавања са напретком студента, критички оцењује његово напредовање и даје додатна упутства студенту у форми смерница или упућивањем на одређену литературу.
Наставници