Маркетинг менаџмент (МППИ11)
Универзитет у Београду
ЕСПБ: 5.0
Садржај теоријске наставе
Маркетинг као филозофија пословања. Нови трендови у маркетингу. Маркетинг као сервисни систем. Холистички маркетинг и вредности за потрошача/корисника услуга. Маркетинг комуникације. Идентификација тржишних сегмената и таргетирање. Бренд и брендирање. Директни маркетинг. Интерни маркетинг. Друштвено одговорни маркетинг. Маркетинг с поводом. Имплементација маркетинга. Евалуација и контрола.
Садржај практичне наставе
Предуслов
Циљ
Стицање знања о теоријским основама и стратегијама маркетинг менаџмента; развој и стицање вештина управљања инструментима маркетинг микса ради стварања, комуницирања и испоруке вредности за потрошаче.
Литература
Тип испитивања
Методе извођења наставе
Наставници