Маркетинг менаџмент (МППИ11)

Универзитет у Београду

ЕСПБ: 5.0

Садржај теоријске наставе

Маркетинг као филозофија пословања. Нови трендови у маркетингу. Маркетинг као сервисни систем. Холистички маркетинг и вредности за потрошача/корисника услуга. Маркетинг комуникације. Идентификација тржишних сегмената и таргетирање. Бренд и брендирање. Директни маркетинг. Интерни маркетинг. Друштвено одговорни маркетинг. Маркетинг с поводом. Имплементација маркетинга. Евалуација и контрола.

Садржај практичне наставе

Предуслов

Циљ

Стицање знања о теоријским основама и стратегијама маркетинг менаџмента; развој и стицање вештина управљања инструментима маркетинг микса ради стварања, комуницирања и испоруке вредности за потрошаче.

Литература

Тип испитивања

Методе извођења наставе

Наставници