Развој пословних стратегија (МППИ25)
Универзитет у Београду
ЕСПБ: 4.0
Садржај теоријске наставе
Теоријско-методолошки проблеми развоја пословних стратегија: стратегија истраживања и развоја, маркетинг стратегија, стратегија производње и стратегије финансирања. Све пословне стратегија сагледати са становишта ресурса, интерног и екстерног окружења. Такође, утврдити правце и методе развоја, стабилности или ограничења. Утврдити разлике у пословању на домаћем и страном тржишту.
Садржај практичне наставе
Вежбе, Други облици наставе, Студијски истраживачки рад
Анализа могућности и ограничења за развој пословних стратегија, прикупљање информација које утучу на пословне стратегије, идентификовање, анализа и развој пословних стратегија у различитим условима пословања.
Предуслов
Циљ
Стицање теоријских и практичних знања и способности у области развоја пословних стратегија предузећа, упознавање са процесом формулисања и имплементације пословних стратегија предузећа, упознавање са могућим стратегијским опцијама пословних стратегија, сагледавање развоја пословних стратегија на домаћем и међународном тржишту.
Литература
Тип испитивања
Методе извођења наставе
Анализа студија случајева, дискусија, анализа развоја пословних стратегија кроз презентацију теоријских и практичних решења, групни рад, израда и одбрана семинарских радова.
Наставници