Развој пословних стратегија (МППИ25)

Универзитет у Београду

ЕСПБ: 4.0

Садржај теоријске наставе

Теоријско-методолошки проблеми развоја пословних стратегија: стратегија истраживања и развоја, маркетинг стратегија, стратегија производње и стратегије финансирања. Све пословне стратегија сагледати са становишта ресурса, интерног и екстерног окружења. Такође, утврдити правце и методе развоја, стабилности или ограничења. Утврдити разлике у пословању на домаћем и страном тржишту.

Садржај практичне наставе

Вежбе, Други облици наставе, Студијски истраживачки рад Анализа могућности и ограничења за развој пословних стратегија, прикупљање информација које утучу на пословне стратегије, идентификовање, анализа и развој пословних стратегија у различитим условима пословања.

Предуслов

Циљ

Стицање теоријских и практичних знања и способности у области развоја пословних стратегија предузећа, упознавање са процесом формулисања и имплементације пословних стратегија предузећа, упознавање са могућим стратегијским опцијама пословних стратегија, сагледавање развоја пословних стратегија на домаћем и међународном тржишту.

Литература

Тип испитивања

Методе извођења наставе

Анализа студија случајева, дискусија, анализа развоја пословних стратегија кроз презентацију теоријских и практичних решења, групни рад, израда и одбрана семинарских радова.

Наставници